4 Mart 2013 Pazartesi

Çikolatalı Krep

ÇİKOLATALI KREP


Krebi kim sevmez öyle değil mi? Hem pratik ,hem lezzetli,hem doyurucu.Özellikle sabahları oğullarımın sık sık yap diye ısrar ettiği bir lezzet.Bu sabah yine anne yap yap dediler bende yaptım.Eee hazır yapmışken blogumda paylaşmamak olmazdı :) Hemen tarifimizi verelim.Bu ölçüden 10 tane krep çıkıyor bilginize.

Malzemeler;

2 yumurta
1 su bardağı süt
1 su bardağı un
yarım paket kabartma tozu
Nutella

Yapılışı;
Yumurtaları,sütü,unu ve kabartma tozunu derince bir kaseye koyup blendır aracılığıyla iyice karıştırıyoruz.Daha sonra çok hafıf yağladığımız orta büyüklükde ki teflon tavamıza krebimizden biraz döküp ,tavamızı çevirerek yayılmasını sağlıyoruz.Benim oğlanlar ince krep sevdikleri için ben az döküp yaydırıyorum.Kalınlığı sizin damak zevkinize kalmış.Bir yüzü pişince ,diğer tarafını çevirip o tarafınıda pişiriyoruz.Ben mümkün oldukça az yağ kullanıyorum.Çay kaşığıyla her krepte bi çay kaşığı yağ döküyorum diyebiliriz.
Yaptığımız krepleri üst üste diziyoruz,biraz soğumaları için bekliyoruz.


Daha sonra her bir krebin üstüne nutella sürüp rulo yapıyoruz.Servis tabağımıza alıp servis ediyoruz.İşte hepsi bu kadar.
Afiyet Olsun....

Tarif; İlkay Şişoğlu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder