1 Mayıs 2013 Çarşamba

Pudingli Kek



Pudingli Kek


Malzemeler;

4 yumurta
1 su bardağı şeker
1 su bardağı sıvı yağ
1 paket puding
1 paket vanilya
3 yemek kaşığı süt
1 paket kabartma tozu
1-2 bardak un

Üzeri için;
Hangi çeşit puding seçtiyseniz ( örneğin ben çikolatalı seçtim 
üzeri içinde çikolatalı kullandım) aynisinden bir paket daha

Yapılışı;

Yumurta ve şeker güzelce çırpılır.Daha sonra süt,toz puding,sıvı yağ ,kabartma tozu,vanilya ve un eklenir çırpılmaya devam edilir.
Kek kalıbı (Ben kelepçeli kalıp kullandım) sıvı yağla güzelce yağlanır ve kek karışımı içerisine dökülür. 170 derecelik fırında pişirilir.
Kek pişip soğuduktan sonra diğer puding tarifinden yarım su bardağı daha az süt ile hazırlanır ve kekin üzerine dökülür.Soğuyunca dilimlenerek servis yapılır.

Afiyet Olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder