3 Mart 2013 Pazar

Patatesli Yumurta ( Kavurarak)

PATATESLİ YUMURTA
(Kavurarak)


Ben patatesli yumurtayı kavurarak yapıyorum.Yani içine koyacağım patatesleri kızartmıyorum yağda kavuruyorum.Böylece daha lezzetli ve omlet görünümünde bir patatesli yumurta elde etmiş oluyorum.Sizde kavurarak yapmak isterseniz işte tarifimiz;

(4 kişilik)
Malzemeler
5-6 orta boy patates
4-5 yumurta
sıvı yağ
tuz

Yapılışı
Patatesleri küçük küçük doğruyoruz .Sıvı yağ koyduğumuz teflon tencereye bütün doğradığımız patatesleri atıp,kavurmaya başlıyoruz.Patatesler iyice yumuşayıp,kızarana kadar patateslerimizi kavurmaya devam ediyoruz.Bir kaseye yumurtalarımızı kırıp tuzla çırpıyoruz.Çırptığımız yumurtayı ,kavrulan patatesimizin üzerine düzgünce döküp kapağını kapatıyoruz.Alt tarafı pişince bir tabak yardımıyla diğer tarafını çevirip o tarafınıda pişiriyoruz.Dilimleyerek servis yapıyoruz.Yanına turşu çok yakışıyor birde ayran :)

Afiyet Olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder